آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترین

چند روز غیبت

1390/4/22 18:35
نویسنده : مامان آترین
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم.

این روزا سرم حسابی شلوغه. آخه پدر سیاوش و مامان جون مهمون ما هستن. و البته شما که ماشااله خیلی شیطون شدی قربونت برم

niniweblog.com

. هر موقع میام پای لپ تاب گریه می کنی و میخوای بیای توی بغلم .

چند روز پیش وقتی خواب بودی از فرصت استفاده کردم اومدم پای نت که وبلاگتو آپ کنم . تا وارد سایت شدم شما بیدار شدی . تادیدی پای لپ تابم گریه کردی و منم بغلت کردم . اولش خیلی آروم نشسته بودی ولی بعد یکدفعه شروع کردی به تایپ کردن و محکم میکوبیدی به کیبورد. قربونت برم من اون چیزی رو که تایپ کردی سیو کردم.

niniweblog.com

اینم اولین تایپ دخترم. (فکر کنم تو هم مثل مامانت میخوای تایپیست بشی)

tgiggggggggghbjm

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهنا
22 تیر 90 19:08
آخی چه جیگر نازی داری به نی نی منم سر بز ن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد