آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آترین

شش ماهگی و واکسن

1390/4/13 17:01
نویسنده : مامان آترین
383 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماهگیت مبارک عزیزم.

دیروز شما واکسن زدی قربونت برم. تب کردی و بی حال بودی و از صبح تا شب تو بغل مامانی بودی. ولی خدا رو شکر امروز خیلی سرحالی و تب هم نداری عزیزم. ان شااله همیشه صحیح و سالم باشی . این هم چند تا از عکس های جدید شما.

دوست دارم.

a1

 

a2

 

a3

 

 

a4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحانه
13 تیر 90 17:12
سلام دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه دختر منم 6 ماهشه من شمارو لینک میکنم خوشحال میشم به وب ماهم سر بزنیدو با هم دیگه تبادل نظر داشته باشیم
شکوفه گیلاس
14 تیر 90 2:57
سلام الهی چه نازه مخصوصاً اونجا که چادر سرش کرده منم پسرم شیش ماهشه ولی دندونای نیشش اول در اومده و خیلی کند هم رشد میکنه امیدوارم نینی شما هیچ وقت اذیت نشه
دانيال
14 تیر 90 10:20
سلام خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد . متشكرم
خاله فاطي
18 تیر 90 12:03
سلام عزيزم خوبي؟ خبر دارم كه واكسن زدي دردت اومد. ناراحت شدم اما چه ميشه كرد ميخاي خانم شي ديگه يك كم تحمل كن باشه عزيزم
مامانی
19 تیر 90 11:39
سلام آترین خاله شش ماهگیت مبارک دختر گلم امیدوارم همیشه سلامت و سر زنده باشی
مامانی
19 تیر 90 11:41
راستی مامانه آترین چطوری عکس به این قشنگی از دندونای آترین خانوم گرفتی
فاطمه مامان صبا
22 تیر 90 9:21
نیم سالگیت مبارک آترین خانوم خوشگل......
خاله فاطي
25 تیر 90 11:05
سلام عزيزم فدات شم چقدر خوشكل تايپ كردي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد