آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آترین

شیطنت های آترین

1390/4/11 17:03
نویسنده : مامان آترین
444 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون شیطونیات برم عزیزم.niniweblog.com

 

این روزا خیلی بانمک شدی. کلی سر رو صدا می کنی .niniweblog.com

 

 میگی دَدَ دَدَ  

niniweblog.com

 

با اسباب بازیهات بازی  می کنی مرتب عروسکهای بیچارتو میکوبی زمین یا گازشون میگیری.

niniweblog.com

niniweblog.com

هرچیزی رو که ببینی غلت می زنی میری سمتش

niniweblog.com

میری روی زانوهات و یکم میپری جلو.

وای وقتی میخوام پوشکت کنم کلی شیطونی می کنی و از دستم میخوای در بری .

niniweblog.com

 

وقتی دارم کار می کنم گریه میکنی که بغلت کنم. نمیزاری به کارام برسم (آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینو
12 تیر 90 10:02
خدا چه دندونهای با مزه ای . خیلی با نمک شده .ماشالله
پدرسياوش
15 تیر 90 12:00
واي عزيزم چه نازشدي ماشاالله چقدربزرگ شدي پدرسياوش قربونت بره نفسم زندگيم عمرم دوستت دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد