آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترین

آترین و تاب .......جاده چالوس

1390/4/24 22:37
نویسنده : مامان آترین
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. هفته گذشته با مامان جون و خاله نسیم اینا رفتیم جاده چالوس. خیلی خوش گذشت. شما هم برای اولین بار تاب بازی کردی .

niniweblog.com

قربونت برم خیلی هیجان زده شده بودی و نمی خواستی بیای پایین. به قول بابا مرتضی آترین حتما یکی از اون پارک دوستای حرفه ای میشه.niniweblog.com اینم چندتا عکس از اون روز.

آ10

 

آ11

 

آ12

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله فاطي
25 تیر 90 11:06
سلام قربونت برم كه همش تو ددري حالا هم كه داري ميري م....... عزيزم به آقا مرتضي بگو كه پارك دوست حرفه اي نميشه مسافرت باز حرفه اي ميشه:
مامان ریحانه
26 تیر 90 11:38
سلام همیشه به گردش
فاطمه مامان صبا
27 تیر 90 3:30
سلام به آترین خوشگله و مامان جونش....عیدتون مبارک آترین جونم چقد لباس سفید بهت میاد خاله مامانش یه دونه تاب براش بخر دیگه حالا که انقد دوس داره
پدرسياوش
27 تیر 90 17:45
آترين جون دلم وايت تنگ شده عزيزم..اون چندروزي كه باهم بوديم چقدرخوش گذشت بوس
مامانی
28 تیر 90 9:32
سلام خوبی چرا به آدرین سر نمیزی خاله ؟
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:27
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید
پدرسياوش
29 تیر 90 12:04
آترين خوشكله سلام نمي دوني كه چقدردوستت دارم عزيزم .. باتمام وجودم دوستت دارم نوه خوشكل وعزيزم ..بوس
پدرسياوش
3 مرداد 90 11:11
آترين جان سلام .. خوبي عزيزم .. دلم واست خيلي تنگ شده ..قربونت برم .. ديشب با مامان بزرگ داشتيم عكسهاي سفرمون به كرج كه ازتوگرفتم نگاه مي كرديم .... خيلي دوستت دارم بوس بوس
مامان ني ني
9 مرداد 90 16:02
دوست عزيز سلام از اينكه به وبلاگ من سر زدي و راهنمائيم كرديد ازتون ممنونم دخمل خيلي نازي داري ايشاالله خدا واستون نگه داره و هميشه سلامت باشه
بهارک
11 مرداد 90 18:30
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سری بزنید..
علـــــــ ـــ ـی11
11 مرداد 90 19:38
به به ایشالله صحیح و سالم باشه تا ابد ایشالله بچه مثبت شه و هر چی شیطونه ازش دور باشه یه بوس روی لپش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد