آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آترین

آترین و دندان های جدید

1390/11/6 1:29
نویسنده : مامان آترین
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممممممممممم. دندونای جدیدت مبارک باشه فدات شم. الان دیگه 10 تا دندون داری. شیش تا بالا و چهارتا پایین. نهمین و دهمین دندونت هم باهم دراومد. یه کوچولو بداخلاق شده بودی ولی مثل همیشه صبور بودی و مامانو اذیت نکردی. خیلی دوست دارم.

این روزا ماشااله خیلی شیطون و بازیگوش شدی. دوست داری همه چیزو کشف کنی. سر از همه جا درمیاری. راه رفتنت خدا رو شکر خیلی خوب شده. دوست داری غذاتو خودت بخوری . تا بهت میگیم کلاغ انگشت شصتتو میزاری روی کف اون یکی دستت و میگی تَـــــــــــــــر. (یعنی پر). وقتی بهت میگم یک دو سریع میگی تِـــــــــــــه (یعنی سه) . یاد گرفتی مکعب های بازیتو روی هم میچینی. اوه اوه کلی هم ددری هستی. خلاصه که من باید همش پا به پای تو بیام تا خرابکاری نکنی. هرچی کنترل تو خونه داریم با گوشی های موبایل و هرچیزی که دوست داشته باشی رو میزاری روی میز تی وی از این کار خیلی خوشت میاد. وقتی خرابکاری میکنی تا میخوام دعوات کنم سریع بوس واسم میفرستی که هیچی بهت نگنم هههههههه. قربونت برم خیلی خیلی عاشقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانا
6 بهمن 90 12:48
سلام دندونای جدیدت مبارک
خاله فاطي
8 بهمن 90 10:59
مبارك باشه عزيزم
مامان آریا
11 بهمن 90 1:10
سلام عزیزم مرواریدای جدیدت مبارک.اترین جون شما خیلی ناز هستی خاله
پدرسياوش
18 بهمن 90 15:03
آترين عزيزم .. نوه خوشكلم ... عمروزندگي پدرسياوش ماشاالله چقدرخانوم شدي .. گلم تواينقدربانمك شدي كه من و مامان جون توي اهواز هرروز درمورد توحرف مي زنيم تو واليسا ومهرشاد بهترين و گرانقدرترين دارايي من هستي .. همتونو دوست دارم .بوس بوس بوس
مامان آرتین
25 بهمن 90 16:17
مبارک باشه گلم خوشحال میشم به ما سربزنین با اجازه لینکتون میکنم
مامان خانم
3 اسفند 90 1:48
سلام مامان آترین گلی اسم دختر منم آترین هست...خوشحال می شم پیش منم بیاید...در ضمن همه آترینها خیلی نارن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد