آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آترین

آترین یکساله شد

1390/10/13 23:52
نویسنده : مامان آترین
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااارک فدات شم. واییییییییییییی اصلا باورم نمیشه یعنی یکساله شدی یعنی یکسال از مادر بودن من میگذرهههههههههههه. خدایا شکرتتتتتتتتتتتت انگار همین دیروز بود که دکتر سنجری آترینو گذاشت تو بغلم و گفت ببین چه دخمل نازی داری ببین چه موهای مشکی ای داری. اون موقع اصلا نمیدونستم از خوشحالی چیکار کنم. ببوسمت ، شیرت بدم ، نگات کنم واییییییییییییی اینقدر هیجان داشتم که نمیتونم وصفش کنم آخه مثل یه عروسک ناز و خوشکل بودی و من که تازه مامان شده بودم  و خیلی بی تجربه بودم . ولی هر چه بود این یکسال خدا رو شکر به خوبی و خوشی گذشت . سختیهاشم خیلی شیرین بود . چون باعث میشد که بفهمم یه مادر چقدر زحمت بزرگ کردن فرزنداشو میکشه. و قدر پدر و مادرمو بیشتر دونستم.

 

دوست دارم . عزیزممممم.

 

و اما دیروز که تولدت بود تو خونه مامان بزرگ و بابا بزرگت تولد گرفتیم. خیلی خوش گذشت . شما هم خیلی دختر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی. مامان جونت و دایی مسلم و زن دایی سمیرا و الیسا و مهرشاد هم از اهواز اومده بودن و ما رو خیلی خوشحال کردن.

 

اینم چند تا عکس از تولد. بقیه عکسها در ادامه مطلب.

 

 تولد آترین 1

 

تولد آترین 2

 

تولذ آترین 3

 

تولد آترین 4

 

آترین 5

 

تولد آترین 6

 

تولد آترین 7

 

تولد آترین 8

 

تولد آترین 9

 

تولد آترین 10

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پدرسياوش
14 دی 90 14:31
آترين كوچولوي من فرشته من هستي وزندگي پدرسياوش يكبارديگه تولدت را تبريك مي گم .... عزيزم چه عكس هاي خوشكلي .. چقدر توي اين لباس ناز شدي .. فرشته كوچولوي من دوستت دارم بي نهايت ..بوس بوس بوس
خاله فاطي
19 دی 90 10:23
خاله فدات شه چه خوشكل شدي تولدت مبارك عزيزم انشاله كه هزار و يكصد و بيست و يكسالگيت رو جشن بگيري
فاطمه مامان صبا
19 دی 90 12:24
تولدت مبارک آترین خوشگله بامزه............چقد لباست بهت میاد عروسک کوچولو
مامان ریحانا
22 دی 90 18:14
سلام تولدت مبارک ای جونم با تاخیر ببخشید دیگه کلاه آترین چند گرفتید؟ قیمتشو گفتید میگم دلیلشو
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:19
سلام
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد .
خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین



آمین
مرسی عزیزم همچنین

راستی کلاه آترینو نمیدونم چند خریدم میپرسم بهت خبر میدم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد