آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آترین

فرشته کوچک من

1390/9/30 16:32
نویسنده : مامان آترین
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.قلب

 الآن که دارم واست مینویسم مثل یه فرشته کوچولو خوابیدی.

niniweblog.com

وقتی میخوابی خیلی نازتر و دوستداشتنی تر میشی. منم همیشه میام کنارت دراز میکشمو نگات میکنم. صورتمو میارم جلوی صورتت و نسیم خنک نفس کشیدنت صورتمو قلقلک میده

 واییییییییی اون لحظه میخوام محکم فشارت بدم تو بغلمو بوسه بارونت کنم. ولی دلم نمیاد چون خیلی معصومانه خوابیدی... دختر قشنگم دوست دارم زود زود بزرگشی و بشی همدم مامانی . . کلی حرفا دارم که بهت بگم....niniweblog.com

عزیزم اینو بدون که مامانی همیشه عاشقانه دوست داره و یه لحظه باتو بودنو به یه دنیا هم نمیده.....niniweblog.com

 

i love you

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
30 آذر 90 16:54
بچه ها معصومند مخصوصا" وقتی خوابن . یلداتون مبارک . به وب دختری منم بیان .
مامان کوچولو
2 دی 90 1:02
وایییییییی عزیزم . ماشااله دخملی نازی دارید. خدا حفظش کنه.
مامان شادی
2 دی 90 1:03
بچه ها همیشه معصومند مخصوصا موقع خواب. الهی بگردم خیلی نازه ماشااله.
mtm
2 دی 90 1:04
آترین ماشااله هر روز داره نازتر میشه. قربونش برم. من همیشه به وبلاگش سر میزنم.
مامان مبینا
2 دی 90 15:44
چه عشق نابی هست عشق مادر و فرزندی
فاطمه مامان صبا
3 دی 90 13:05
عزیزم واقعا عین فرشته ها خوابیده..نازنین دختر چیزی به تولدت نمونده هااااا
مامان ریحانا
4 دی 90 2:13
الهی چه ناز خوابیده خوابهای خوب خوب ببینی
پدرسياوش
4 دی 90 15:45
آترين عزيزم الهي پدرسياوش بميره واست
توهميشه فرشته هستي چه تو بیداري چه توي خواب ...احساسات پاك مامانيت بشدت منو تحت تأثيرقرارداده بطوري كه الان كه دارم واست پيام ميده اشكهام داره روي تكمه هاي كيبورد مي ريزه .. آترين عزيزم وقتي بزرگترشدي بايد قدرمامان وباباتو بدوني وبا خواندن اين وبلاگ به عزمت و شكوه پدرومادرت پي ببري عزيزم .. من به داشتن چنين دختردلسوزي افتخارمي كنم.. آترين جان دوست دارم خداوند عمري بهم بده تادانشگاه رفتنتو با چشام ببينم ولي اگه سرنوشت زودترمنو با خودش به آسمون ها برد قول بده بهترين دختر ايران بشي و مايه افتخار پدرومادرت بشي ... دوستت دارم ..بوس..بوس ..


مرسی پدرعزیزممممم. ایشااله که 120 ساله زنده باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد