آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترین

عکس های جدید

1390/6/2 14:11
نویسنده : مامان آترین
655 بازدید
اشتراک گذاری

بازم تاخیر.ناراحت نمیدونم چرا این روزا تنبل شدم مامانی. ببخش منو . البته لب تاب بابایی ویروس گرفته بود نمیتونستم وارد نت بشم. ولی بهت قول میدم دیگه تنبلی نکنم.

خب اینم چندتا عکس ناز از دختر خوشکلم.

اینجا رفته بودیم سفره امام حسن (ع)  خونه عمه بابایی. خیلی دلبری کردی عزیزم توجه همه مهمونارو به خودت جلب کردی فدات شدم. البته کلی هم گریه کردی آخه خوابت میومد

 

.mmmmm

 

atrin joooon

 

esheman atrin

 

atrin jigarrrrrrrrrrr

 

atrin goliiiii

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامانی شاهزاده خانم
2 شهریور 90 14:59
دختره نازی دارید
مامان پارسا
2 شهریور 90 15:21
ماشالا به این دخمل نازوخوش لباس همه ی عکسهای وبت خیلی نازوجیگرن
مامان ریحانه
2 شهریور 90 15:34
مثه همیشه خوشگل و نازی آترین جون دندناشو مبارکه
مژگان
3 شهریور 90 0:52
چه دختر خوشگلی . چه موهای چه گلسری چه دندونای واییییییییییییی خوش به حال مامان و بابات که دختر به این ماهی دارن خدا تو رو واسه اونا و اونا رو واسه تو نگه داره عزیزم


مرسی مژگان جون. به پای دخمل ناز تو که نمیرسه عزیزم
مامان آترینا
3 شهریور 90 2:50
ووووووی چه دخمل جیگری نانازی خیلی دوست دارم اینم یه عالمه بوووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان علي
4 شهریور 90 18:41
ماشاءا... دختر نازي داريد. خدا براتون حفظش كنه. با علي من همسنه . اگه اجازه بديد لينكتون كنم ؟ خوشحال ميشم.


ممنون عزیزم. حتما اگه بشه منم شما رو لینک کنم؟

روزبه مهری
5 شهریور 90 17:26
نام زیبای آترین به معنی مرد آتشین، دلاور، پیر و مراد و راهنما است. سابقه آن به قبل از هخامنشیان برمیگردد. که علاوه برآن نام یکی از سردارن داریوش هم بوده است. نام او با جنگ های دلاورانه خود با اجنبی رم جاودانه شده است. سردارن مزبور همه مرد بودند. هر چند که در زبان فارسی اسم مذکر و مونث ندارد، ولی اغلب نام آترین برای پسرها در نظر گرفته می شود. اسم پسر 12 ساله من و همچنین پسر همسایه تازه مان که در کانادا زندگی می کند و 44 سال سن دارد نیز آترین است. درود بر همه آترین ها چه مونث وچه مذکر.

پدرسياوش
6 شهریور 90 9:34
واي عزيزم ماشاالله روز به روز خوشكلتر ميشي نفسم عمرم زندگيم ... تو يه فرشته اي عزيزم .. اسپند دود كن واسش مامانش . آترين جان خانومي شدي واسه خودت عزيزم . دردت توي سرم بخوره .


مرسی پدر سیاوش جون. واییییییییی خدا نکنه .
فاطمه مامان صبا
6 شهریور 90 16:27
وای وای وای جیگردون باز تو رفتی لباسای خوشگل مشگل پوشیدی دل مارو ببریقربونت برم خیلی ماه شدی


مرسی مامان صبا جون. صبا رو از طرف من ببوس
پدرسياوش
7 شهریور 90 16:13
آدم هر بيشتر به اين عسكها نگاه مي كنه بشتر شيفته اين فرشته خوشكل مي شه
آترين عزيزم تو يه رحمت الهي هستي كه خداوند مهربون به ما داده ... خدا جون ازت سپاسگزارم . آترين جون دوستت دارم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


ممنون پدرسیاوش جون . آترینم خیلی خیلی تو رو دوست داره. بوسسسسسسسسسسسس
مامان آریا
7 شهریور 90 18:29
چه دخملیه نازی داریم.وچه مامان خوش سلیقه ای..



ممنون مامان آریا جان
خاله فاطي
8 شهریور 90 11:31
سلام عزيزم
ماشاله روز به روز خوشگلتر از ديروز. خدا واسه مامان و بابا نگهت داره

عيدتون مبارك



مرسی فاطی جون. عید شما هم مبارک
مامان ریحانه
8 شهریور 90 12:00
سلام
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود
صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود
در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسي ست که بخشيده مي شود



عیدشما هم مبارککککککککککککک
مامان آترینا
8 شهریور 90 23:52
روز آخر چه عرفانی است، چشمهايم عجيب بارانی است، عطر جنت تمام شد، افسوس! آخرين لحظه هاي مهمانيست. عيدسعید فطر مبارك
آترين
12 شهریور 90 12:38
سلام عزيزم چقدر تو نازي با من دوست مي شي؟ اسم منم آترينه
مامان نفس
15 شهریور 90 13:25
هزار هزار ماشاله....چه خانمی این اترین خانم...خدا انشاله حفظش کنه و زیر سایه شما همیشه شاد و سلامت باشه...ببوسش خییییییییییییییلی
خاله فاطي
28 شهریور 90 15:50
سلام عزيزم خوبي مجدد بهت سرزدم دلم واست تنگ شده بود
فاطمه مامان صبا
8 مهر 90 1:55
روزت مبارک آترین خانوم خوشگل
فاطمه مامان صبا
13 مهر 90 0:07
پس کجایین شما چرا نمیاین آپ کنین
مامان آریا
15 مهر 90 8:53
چقدر مامان تنبلی داری اترین جون ا بیشتر از یه ماه منتظر عکسای جدید هستیم
مامان مبینا
22 مهر 90 12:14
الهیییییییییییی بگردم چه دخمل نازی،بااجازتون لینکتون کردم.امیدوارم آترین و مبینای من دوستای خوبی برای هم بشن
اميديعقوبى
7 بهمن 90 14:43
سلام آترين جان خيلى دوست دارم خانوم خشكله خيلى هم خوشحالم كه يه دختر ناز با شركتم هم اسمه ايشاالله١٢٠ساله بشى عزيزم هميشه دوست دارت شركت ساختماني آترين
غزل ودریا
27 مهر 92 19:31
ای جاااااااااااااااااااااانم قوبونش بشم ماشالله چه نازی آترین من ایشالله همیشه لبت خندون باشه خوشجل مایی ماشالله هزار ماشالله چشم نخوره ایشالله اسپند دونه دونه اسپند سی و سه دونه بترک چشم حسود و بیگونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد