آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آترین

شیرین ترین لحظه ها

1390/5/22 3:15
نویسنده : مامان آترین
596 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.comسلام دختر گلم ...

این روزا خیلی شیرینتر شدی عزیزم... تقریبا چهار دست و پا راه میری... تلاش می کنی که با گرفتن وسایل بلند شی..... وقتی بابایی نشسته لباسشو میگیری و بلند میشی و از سر و کول بابایی بالا میری ...نمی دونی عزیزم وقتی اینکارو میکنی بابایی کلی قربون صدقت میره (البته منم همینطور)......کلی شیطون شدی هیچ چیزی رو نمی تونیم از دست تو روی زمین بزاریم... عاشق موبایل و کنترل تی وی هستی  و صد البته پیام بازرگانی و تیتراژ فیلم ها !! حتی اگه در حال یخواب باشی تا صدای پیام بازرگانیو میشنوی یهو از خواب میپری و میخ میشی به تی وی این کارت همه رو متعجب می کنه.  خیلی دوست دارم عزیزم

niniweblog.com

توی این عکس هم داشتی با کنترل بازی می کردی بعد انداختیش رفتی سراغ کاور زانو بندی که امروز واست خریدیم.

eshghe maman

 

atrin jonam

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پدرسياوش
22 مرداد 90 14:12
واي قربونت برم عزيزم چقدربزرگ شدي ماشالله نفسم پدرسياوش قربونت بره زندگيم خيلي خيلي مامان شدي خيلي دوستت دارم عمرم دوستت دارم دوستت دارم
مامان آترینا
23 مرداد 90 21:33
ای جانم مبارکه مبارکه
مامان آریا
23 مرداد 90 22:13
وای چه دخمل نازی ایشالله همیشه سلامت باشه
مژگان
24 مرداد 90 1:46
ماشالله خانوم شدی .دندون که داری ،میشینی ، 4 دست و پا هم که میری واییییییییی خدا حسابی باید بخوریمت
مامان ریحانه
25 مرداد 90 16:36
آخی ریحانه منم اینکارارو میکنه خدا حفظش کنه براتون روی ماهشو ببوسسسسسسسسسس
بهار دوست جوونت
25 مرداد 90 19:51
سلام دوست جونم خوبی سفر خوش گذشت دوست دارم بووووووووووس خوشگل
خاله فاطي
26 مرداد 90 12:05
چه خنده شيريني
مامان آریا
27 مرداد 90 1:00
با اجازه لینکتون کردم .
مامان آترینا
28 مرداد 90 1:00
سلام مامانی مهربون حال دخمر گلومون چطوره
فاطمه مامان صبا
1 شهریور 90 12:13
ماشالا ماشالا چقد بزرگ شدی خاله جون........واااااااااااای خندیدنشو ببین با اون دندون خوشگلش خیلی ناز میخندیاااااا جییییییییگر


مرسی فاطمه جان که وبلاگمون سر میزنی .با اجازت لینکت میکنم. چرا عکسای وبلاگ صبا برای من باز نمیشن؟
خاله آناهید
3 شهریور 90 3:48
سلام خاله جون واقعا شرمنده که تا حالا نیومدم ببینمت ماشالا چقدر بزرگ شدی خیلی خواستنی هستی مثل مامانت خوش خنده ای دختر خوبی باش برای مامانت آترین کوچولو قول میدم دراولین فرصت بیام ببینمت خاله جون خیلی دوستت دارم منا جان امیدوارم همیشه سلامت و خوشحال باشی در کنار دختر و همسرت خیلی دوستت دارم دلم خیلی برات تنگ شده بای


به به سلام خاله آناهید . مرسی به وبلاگ ما سر زدی. همچنین عزیزم. موفق باشی

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد