آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آترین

آترین و پاییز

1390/8/25 21:05
نویسنده : مامان آترین
430 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که هوا خیلی سرد شده عزیزم.  امسال برای اولین بار برف رو با اون چشمای زیبات دیدی. مژه

ماشااله هر روز داری شیطونتر میشی. زبان

بلاخره بعد از کلی تمرین و حرص خوردن من و بابایی تونستی بگی بابابابابا و البته هنوز مامان رو یاد نگرفتی و به مامانی میگی جی جی (قربون او حرف زدنت برم)

از لباسهای گرم زیاد خوشت نمیاد عزیزم ولی مامانی رو ببخش چون مجبورم لباس گرم تنت کنم که خدایی نکرده سرما نخوری. ولی خودمونیما خیلی لباس زمستونی بهت میاد . قلب

 

 eshghe maman 9

 

 

eshghemaman10

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطي
29 آبان 90 11:31
سلام خاله خوبي دلم واست تنگ شده بود خيلي زياد. از سفرت نمي نويسي؟ دوست دارم يه عالمه هر چي بگم باز كمه


سلام عزیزم. مرسی به وبلاگمون سر میزنی. آخه این سفر خیلی کوتاه بود خاله . عکسم ندارم
سمیرا مامان ترنم
30 آبان 90 14:50
الهي من فداي اين خنديدنت بشممممممم چه خوشمزه شدي با اين لباس زمستونيات عزيز خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد