آترینآترین، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
رادین رادین ، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

آترین

سه سالگی آترین

1393/2/3 12:54
نویسنده : مامان آترین
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم عزیزم.

وای نميدونم چی بگم فقط منو ببخش که اینقدر دیر وبلاگتو آپ کردم. خودت که بهتر میدانی شرایط مامانو. ماشاالله اینقدر خانم و بزرگ شدی که مامانو درک میکنی.  وقتی ميگم مامان درس دارم یا میخوام برم دانشگاه بدون اینکه گریه کنی و بهانه بگیری با اون زبون شیرینت میگی خب باشه منم میرم پیش مامان جون.  قربونت برم یعنی من عاشق اون خب باشه گفتنتم. زندگی من خیلی دوست دارماااااقلب.

آترین خانم ما عاشق کارتونه وقتی هم داره کارتون تماشا میکنند این شکلی میشه. 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سحان
3 اردیبهشت 93 12:58
چه عزیز وخانم هستش الهییییییییییییی http://hodaz.niniweblog.com
باران
3 اردیبهشت 93 13:17
سلام مامان آترین ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . آخ دلم میخواد لپاشو گاز بگیرم. عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آترین می باشد